Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
18.04.2024
czwartek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Rational
Robot - Coupe
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Cukiernia M&K
Debic
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Prezentujemy obiekty
Modna ochrona środowiska przyciąga klientów do restauracji

Zobaczcie państwo:
Zmywarki do naczyń szklanych
Przesuwowa zmywarka do naczyń
Inteligentna technika - oszczędne zmywarki
Ochrona środowiska przyciąga klientów do restauracji

Codziennie pralnie hotelowe zużywają kilogramy środków chemicznych. Jeżeli możesz użyć ręcznika ponownie, zrób to. Chroń środowisko naturalne.  – takie hasła umieszczane w łazienkach hotelowych uświadamiają gościom jak ważne są działania proekologiczne oraz jak bardzo hotelarzom zależy na emitowaniu mniejszej ilości zanieczyszczeń. Nikogo też nie dziwią, dlaczego więc nie zapożyczyć ekologicznych haseł do restauracji i nie pozyskać w ten sposób większej ilości klientów?

Coraz więcej osób – uświadamianych przez media – chce przyczynić się do ochrony środowiska; zwraca uwagę na to czy w sklepie, gdzie robią zakupy można skorzystać z toreb biodegradalnych, czy też ciągle funkcjonują tam plastikowe reklamówki. Promocja działań proekologicznych może być świetnym sposobem na przyciągnięcie do restauracji gości, którym zależy na byciu zielonym.

Najłatwiej sprawa przedstawia się w hotelach SPA czy też restauracjach ze zdrową żywnością, kuchnią wegetariańską. Większość gości tych obiektów jest już nastawiona na odnowę, ochronę środowiska naturalnego. Obiekty te mogą jednak uwiarygodnić swoją działalność stosując zmywarki i środki myjące Winterhalter i informując gości o podjętych działaniach ekologicznych. Podjęcie takich samych kroków sprawdzi się także w restauracjach innego typu.

Szczególnie obiekty gastronomiczne prowadzone w okolicach rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych – gdzie goście przyjeżdżają, by wypocząć na łonie natury – powinny być przyjazne środowisku.

Informacje zawarte w kartach menu lub przed wejściem do lokalu dotrą do klientów, którzy cenią środowisko naturalne i jego ochronę. Najprostsze komunikaty będą z pewnością najskuteczniejsze:

  • „Zielona Restauracja" – zapraszamy! – intrygujący, skłaniający do wejścia do lokalu szyld, do umieszczenia na zewnątrz restauracji.
  • Restauracja Kolorowa dba o środowisko naturalne redukując zużycie prądu i wody. Chroń środowisko razem z nami – krótka informacja do zamieszczenia w menu

Personel lokalu musi być bezwzględnie poinformowany o promowaniu ekologicznych działań przez restaurację tak, aby mógł odpowiedzieć na wszystkie pytania zainteresowanych gości.

Trafionym pomysłem może być także organizacja akcji Bio Tydzień. Na czas jej trwania w menu mogą pojawić się tylko potrawy naturalne, zdrowa żywność. Podający je kelnerzy mogą być ubrani w zielone koszulki lub zapaski.

Na miesiąc przed planowanym Bio Tygodniem trzeba o akcji poinformować stałych klientów restauracji. Można przygotować wkładkę do menu, uczulić personel by udzielał informacji na ten temat.

Akcja musi być także dostrzeżona przez osoby, które jeszcze nie są klientami restauracji, a zależy im na ochronie środowiska naturalnego. Niewielkim kosztem można rozpropagować Bio Tydzień w lokalnych mediach, warto wydrukować także ulotki lub plakaty informacyjne, by dowiedziało się o niej jak najwięcej osób. Z pewnością uda się w ten sposób pozyskać nowych klientów, którzy docenią proekologiczne działania restauracji.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000