Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
28.04.2025
poniedziałek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Grill Kamado
expondo
Artykuły spożywcze
Pizzola
Debic
Cukiernia M&K
Barry Callebaut
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Prezentujemy obiekty
W Pizza Hut trwa Festiwal Pizzy


Od połowy stycznia w Pizza Hut trwa FESTIWAL PIZZY. To niepowtarzalna okazja, by płacąc raz spróbować wszystkich smaków i rodzajów pizz dostępnych w menu restauracji. Tym razem festiwal prowadzony jest w nowej, atrakcyjnej dla klientów konwencji: kawałek po kawałku można próbować różnych smaków oferowanych przez Festiwalowych Ekspertów. Z początkiem roku Pizza Hut inauguruje również swoją działalność na portalu społecznościowym Facebook.
    


Dzięki promocji FESTIWAL PIZZY goście restauracji płacąc cenę 22 zł mogą do woli próbować wszystkich rodzajów i smaków pizzy dostępnych w menu Pizza Hut. Wystarczy zjeść jeden kawałek, by sięgnąć po następny, bez konieczności zamawiania całej pizzy. Szczególną atrakcją Festiwalu są specjalnie dedykowani kelnerzy zwani Festiwalowymi Ekspertami, którzy serwują chętnym kawałki wybranej pizzy a także odpowiedzą na każde pytanie związane z tym daniem.

„Forma festiwalu, bardzo przypadła do gustu naszych Gości. Nowa konwencja Festiwalu pozwala z kolei na zacieśnienie kontaktu między obsługą a Gośćmi, do którego Pizza Hut, jako restauracja typu Casual Dinning, przywiązuje dużą wagę. Festiwalowi Eksperci oferują gościom różne smaki pizzy, a także rodzaje ciasta, takie jak nasze kultowe Pan Pizza czy chrupiąca i krucha Neapolitana. Mogą także zaproponować odpowiednie do pizzy wino. Myślę, że spotkanie z przyjaciółmi w restauracji Pizza Hut i zabawa smakami podczas Festiwalu Pizzy to doskonały pomysł na czas karnawału!” – powiedziała Agnieszka Skarul, Brand Manager Pizza Hut.

Spoty reklamowe promujące FESTIWAL PIZZY wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, w kanałach tematycznych Polsatu, TVN, TVN 7, TVN Style, TV4, At Media oraz Discovery. Spot przedstawia grupę znajomych odkrywających nowe smaki w restauracji Pizza Hut podczas Festiwalu Pizzy.

Autorem adaptacji kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Od 17 stycznia restauracje Pizza Hut to nie jedyne miejsce, gdzie mogą się spotkać fani sieci. W tym dniu rusza bowiem fan-page Pizza Hut na portalu społecznościowym Facebook.

„Bardzo się cieszymy, że możemy zaprosić wielbicieli marki Pizza Hut na nasz fan-page na Facebook’u. Mam nadzieję, że dzięki temu zyskają oni cenną platformę komunikacji z nami oraz ze sobą nawzajem, a jednocześnie, że fan-page dostarczy im wielu ciekawych informacji o marce i nie tylko. Chcemy sprawić, by fan-page Pizzy Hut był ulubionym miejscem spotkań znajomych na Facebooku!”
– powiedziała Agnieszka Skarul.

Nowa formuła FESTIWALU PIZZY, a także fan-page Pizza Hut to działania marki, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a jednocześnie prowadzą do zacieśnienia z nimi relacji.

Szczegółowe informacje o najnowszej ofercie Pizza Hut dostępne są w restauracjach (plakaty, insert promocyjny w menu) oraz na stronie www.pizzahut.pl.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic Barry Callebaut iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak CompArt International Naczynia Polska Baziółka Gros Frogut
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000