Polacy kochają zupy – konsumują ich najwięcej na świecie (średnio 72 litry rocznie na osobę). Zupy to także danie nr 2 na liście konsumenckich wyborów gości polskich hoteli i restauracji. Warto wykorzystać ten potencjał, a oferując zupy w swoim lokalu pamiętać, że zupy KNORR dla gastronomii mogą być idealnym dodatkiem do autorskiej zupy szefa kuchni.
Uwzględniając wciąż rosnące oczekiwania klientów, a także biorąc pod uwagę najnowsze trendy panujące wśród gości polskich hoteli i restauracji,
Unilever Food Solutions (UFS) udoskonalił dotychczasowe receptury zup KNORR. Z większości z nich zostały usunięte niektóre dodatki, np. glutaminian sodu – składnik budzący kontrowersje i nieufność konsumentów.
Producent zoptymalizował też ilość soli – wbrew niesłusznym obiegowym opiniom, zupy Knorr zawierają porównywalną z zupami domowymi, a czasem nawet mniejszą ilość sodu – głównego składnika soli (np. w zupie toskańskiej KNORR znajduje się 356 mg sodu na 100 g gotowej zupy, a średnia w zupach domowych to 390 mg / 100g gotowej potrawy).
KNORR zrezygnował z dodatku garniszu w wielu zupach, by szef kuchni mógł sam zadecydować o ostatecznym profilu smakowym przyrządzanej potrawy. W ofercie
Unilever Food Solutions znalazła się także
zupełna nowość – Zupa krem z kurek KNORR w opakowaniu 1 kg (eurokontener).
UFS zachęca kucharzy, by potraktowali udoskonalone zupy KNORR jako ważny składnik swojej zupy – składnik z charakterem! Proponuje również szeroki wachlarz niecodziennych przepisów jako inspirację do własnych kreacji. Sprawdź na www.unileverfoodsolutions.pl lub zapytaj Doradcę Kulinarnego UFS.
Unilever Food Solutions – kim jesteśmy
Na całym świecie pomagamy szefom kuchni i operatorom lokali różnej wielkości usprawnić pracę w kuchni – bez rezygnacji ze smaku czy kreatywności. Nasze profesjonalne produkty pod znanymi i lubianymi markami: Knorr, Hellmann’s czy Lipton wykorzystywane są w kuchniach w 74 krajach świata.
W branży spożywczej działamy już od lat 80. XIX w. Sami jesteśmy szefami kuchni. Rozumiemy zatem kluczową potrzebę zachowania równowagi między chęcią zachwycenia gości a generowaniem zysku. Wiemy również, jak sprawić, aby menu było jeszcze bardziej świeże i ekscytujące, dostosowane do zmieniających się gustów gości.