Nowa sieć restauracji 7th Street, która specjalizuje się daniach kuchni amerykańskiej spożywanych na miejscu oraz przekąsek typu take away, zamierza działać na rynku polskim w systemie franczyznowym.
Obecnie w podwarszawskim Żyrardowie działa jeden lokal sieci, pod nazwą
7 Pokus. Jednak w przygotowaniu są jeszcze dwie kolejne restauracje (w województwie mazowieckim i dolnośląskim), które będą działać bezpośrednio pod logo
7th Street.
Osoby zainteresowane współpracą na zasadzie faranczyzny muszą wiedzieć, że w przypadku sieci 7th Street lokale powinny mieć powierzchnię min. 60 m2., a ich wejście powinno być skierowane bezpośrednio na ulicę. Najlepszą lokalizacją dla restauracji będą centra miast, ulice handlowe, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych. Od franczyzobiorców nie wymaga się doświadczenia w gastronomii. Minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji to koszt około. 80 tysięcy złotych.
W ofercie restauracji 7th Street znajdują się: kubełki i zestawy z panierowanymi pikantnymi kawałkami kurczaka (skrzydełka, piersi, pałki kurczaka), frytki, opiekane ćwiartki ziemniaczków, 14 różnych rodzajów kanapek m.in. z kurczakiem, tortille, hamburgery, kebaby z kurczaka, sałaki, dania i zestawy obiadowe, zestawy dla dzieci oraz desery lodowe.