Dnia 3 sierpnia 2020, w sercu Polski ruszył pierwszy hotel słynącej z najwyższej jakości usług marki Nobu, założonej przez genialnego szefa kuchni Nobu Matsuhisę, aktora Roberta De Niro oraz producenta filmowego Meira Tepera. Z tej okazji odbyło się spotkanie z mediami, w trakcie którego dziennikarze jako pierwsi mieli szansę zobaczyć wyjątkowe wnętrza hotelu oraz spróbować kultowych dań serwowanych w restauracji Nobu.
SEKRET TKWI W HISTORII MARKI
Historia marki Nobu bierze swój początek jeszcze w latach osiemdziesiątych, kiedy Robert De Niro stał się regularnym gościem w restauracji prowadzonej przez szefa Nobu Matsuhisę. Aktor namówił go do otwarcia kolejnych lokali oraz hoteli i zaprezentowania wyjątkowych smaków kuchni Nobu oraz nieprzeciętnych usług hotelarskich aż w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie.
ELEMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA SUKCES NOBU
Hotele marki Nobu nie stanowią sieci w tradycyjnym rozumieniu. Dzięki niestandardowemu podejściu do przyjmowania gości, nieprzeciętnej palecie smaków w restauracjach Nobu oraz wyjątkowym lokalizacjom są perełkami na mapach turystycznych i przyciągają turystów z całego świata. Od 17 lipca br. kolejna restauracja marki zagościła w Warszawie, a od dzisiaj odwiedzający stolicę mogą korzystać również z usług hotelu słynącego z japońskiej filozofii życia.
Warszawa to jedno z najdynamiczniej rozwijających się miast w Europie w ostatnich latach, dlatego bardzo się cieszymy, że marka Nobu staje się częścią tego rynku. Nobu Hotel Warsaw idealnie wpasowuje się w tętniącą życiem dzielnicę, a Restauracja oraz Nobu Café już teraz są bardzo chętnie odwiedzane przez jej mieszkańców – mówi Anthony Campaniaris, Dyrektor Generalny Nobu w Polsce. - Wierzymy, że nasz hotel i restauracja staną się obowiązkowym punktem kulinarnym i turystycznym na mapie Warszawy i dzięki temu uatrakcyjnią swój pobyt w tym mieście i zachęcą innych turystów do przyjazdu.
WYJĄTKOWA LOKALIZACJA I NIEPRZECIĘTNY DESIGN
Hotel Nobu Warsaw jest niestandardowy pod wieloma względami. Bez wątpienia należą do nich unikatowy design oraz śmiałe połączenie architektury różnych stylów i dekad. Hotel składa się z dwóch części i idealnie łączy nowoczesność z klasyką. Pierwsza część, znajdująca się w przedwojennym Hotelu Rialto, utrzymana jest w stylu Art Deco. O jej koncepcję zadbała pracownia De Novo. Druga część jest nowoczesna oraz nowatorska i stworzona została dzięki międzykontynentalnej współpracy polskiej firmy architektonicznej Medusa Group z kalifornijskim Studio PCH. Również pokoje hotelu urządzone są w różnych stylach, od klasycznego do nowoczesnego, przez co gość może wybrać ten, który najlepiej odpowiada jego gustowi i potrzebom. Design hotelu został wzbogacony o wyjątkowe, innowacyjne dzieła polskich twórców takich jak Anna Bimer, Piotr Uklański i Mikołaj Moskal.
IDEALNA LOKALIZACJA NA SPEKATKULARNE WYDARZENIA
W hotelu oprócz standardowych pokoi i apartamentów, znajduje się zajmująca 438 m² powierzchnia eventowa, która umożliwia organizację dużych konferencji, imprez oraz spotkań. Może ona zostać podzielona na dwa w pełni autonomiczne pomieszczenia (sala Sakura o powierzchni 266 m² oraz Hikari zajmująca 171 m²) oddzielone ruchomą, dźwiękoszczelną ścianą. Dodatkowo, goście mają możliwość skorzystania z mniejszych pomieszczeń do organizacji wydarzeń – wszystkie są wyposażone najnowocześniejsze udogodnienia, w tym Wi-Fi oraz sprzęt audiowizualny.
BEZPIECZNE PODRÓŻOWANIE TO PRIORYTET NOBU
Zdowie i bezpieczeństwo gości oraz pracowników jest dla Nobu priorytetem. Dlatego pracownicy Nobu wykonują swoją pracę w sposób, który pozwolą na zminimalizowanie kontaktu pomiędzy nimi i gośćmi, zarówno w samym hotelu, jak i restauracji. Środki zapobiegawcze, które zostały przedsięwzięte to m. in. opcja spożywania w pokojach posiłków dostarczanych przez obsługę przed drzwi, jak również wprowadzenie limitu osób korzystających z restauracji oraz kawiarni, co umożliwia zachowanie bezpiecznych odległości pomiędzy gośćmi hotelowymi. Pokoje oraz części wspólne będą dezynfekowane po wymeldowaniu za pomocą światła UV, a goście będą mieli dostęp do jednorazowych rękawiczek oraz środków dezynfekujących rozmieszczonych na terenie hotelu. Każdy pracownik będzie nosił maskę i rękawiczki – będą one również dostępne dla gości. Wychodząc naprzeciw wciąż zmieniającej się sytuacji na świecie, polityka rezerwacji i rezygnacji z pobytu w hotelu będzie elastyczna, pozbawiona ryzyka oraz pozwalająca gościom na dokonywanie rezerwacji bez jakichkolwiek obaw.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.
Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl Zapoznaj się z regulaminem.