Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
29.03.2024
piątek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Rational
Robot - Coupe
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Cukiernia M&K
Debic
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Prezentujemy obiekty
Martyna Wojciechowska ambasadorką nowej kampanii coffeeheaven


coffeeheaven wraz z Fundacją WWF Polska rozpoczęło 14 września kampanię, której ambasadorem jest znana dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Część dochodu ze sprzedaży promowanych w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska naturalnego.

Celem organizatorów kampanii jest zachęcenie do świadomego wyboru kawiarni. Odwiedzając coffeeheaven Klienci otrzymają nie tylko najwyższej jakości kawę, ale również będą mogli wesprzeć szczytny cel poprzez kupienie jednej z promowanych kaw.

Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z  Fundacją WWF, powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii  w kawiarniach coffeeheaven pojawił się nowy smak - Panda CHAI caffé latte. Jest to kawa o charakterystycznej dla tej kategorii nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logotypem w kształcie pandy.

Kawy CHAI caffé latte są przez naszych stałych Gości  najbardziej cenioną kategorią w naszym menu napojów. Budzą one wiele pozytywnych emocji i sprawiają, że Klienci szczególnie chętnie wracają do naszych kawiarni.  Chcieliśmy pokazać wyjątkowość tych produktów robiąc coś unikatowego, czego w tej skali jeszcze nikt w naszej branży nie zrobił. - powiedziała Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu coffeeheaven i Costa Coffee – Wyróżnikiem naszej kampanii jest jej prostota - wystarczy przyjść do kawiarni coffeeheaven i kupić jedną z 4 kaw CHAI caffé latte. Część dochodu z tych transakcji zostanie przekazana na cele Fundacji WWF Polska.

Jak zaznacza Dorota Szczerbicka, Wybór wyjątkowych partnerów i ambasadorów naszej kampanii był prosty i oczywisty – do współpracy zaprosiliśmy Fundację WWF Polska i Martynę Wojciechowską, których autorytetu i dorobku nie trzeba przedstawiać. Jesteśmy znani jako marka odpowiedzialna za otoczenie, w którym działamy, dlatego bardzo szybko zyskaliśmy ich poparcie.

Martyna Wojciechowska, znana dziennikarka i podróżniczka, a także częsty gość w kawiarniach coffeeheaven, została ambasadorką kampanii - Ochrona środowiska naturalnego jest mi bardzo bliska z kilku powodów. Jestem zaangażowana w wiele tematów dotyczących losów naszej planety. W trakcie swoich podróży widziałam mnóstwo miejsc, które należy zachować w nienaruszonym stanie jako dziedzictwo całej ludzkości. Widziałam również wiele miejsc, które zginęły wraz z zamieszkującymi je gatunkami zwierząt i roślin – wyjaśniła ambasadorka kampanii

Dlatego cieszę się, że dwie znane i szanowane instytucje podjęły inicjatywę , co do której mam pełne zaufanie i którą mogę wspierać. Dzięki tego typu działaniom każdy z nas może mieć swój wkład w ochronę przyrody. Wystarczy, że dokonamy świadomego wyboru i skorzystamy z oferty coffeeheaven, dzięki czemu nie tylko napijemy się wyśmienitej CHAI caffé latte, ale i zadbamy o otaczające nas środowisko. Połączenie idealne!

Cieszymy się, że dzięki tej wspólnej akcji możemy zwrócić uwagę Polaków na rzadkie gatunki zwierząt oraz kwestię wpływu naszych codziennych wyborów na środowisko. Dobrobyt ponad 25 milionów ludzi zamieszkujących strefę równikową zależy od uprawy kawy. Jest to drugi najpopularniejszy towar w światowym handlu po ropie. Uprawa kawy, ze względu na to, że ma miejsce głównie w strefie równikowej - czyli w najcenniejszej przyrodniczo części świata - ma ogromny wpływ na środowisko. Dlatego tak ważne jest, aby zwracać uwagę na to jaką kawę kupujemy. – mówi Magdalena Dul-Komosińska, Dyrektor Zarządzający Fundacji WWF Polska.

W coffeeheaven sprzedawana jest kawa, która posiada ekologiczny certyfikat Rainforest Alliance. Tak więc osoby, które kupią kawy CHAI caffé latte realnie przyczynią się do ochrony przyrody, i to podwójnie: poprzez wybór ekologicznej kawy i wsparcie działań fundacji WWF Polska.

Kampania coffeeheaven i WWF symbolicznie rozpoczęła się w piątek 14. września przed kawiarnią coffeeheaven na ul. Chmielnej 33 w Warszawie od ulicznego happeningu z udziałem Martyny Wojciechowskiej. Jego celem było zwrócenie uwagi na problem zagrożonego środowiska naturalnego i podkreślenie, że w niezwykle prosty sposób wsparcie dla ochrony zagrożonych gatunków zwierząt może wyrazić każdy.

W trakcie happeningu zbudowano instalację, którą przechodnie mogli uzupełniać, wkładając w odpowiednie dziurki słomki przeznaczone do picia napojów. 4800 takich słomek ułożyło się we wzór przedstawiający zwierzęta będące inspiracjami dla napojów CHAI caffé latte – Tiger, Orca, Turtle oraz Panda. Instalację zawieszono przy wejściu do kawiarni coffeeheaven, by przypominała o trwającej kampanii.

Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF Polska trwa od 14 września do 5 listopada. Przy realizacji kampanii coffeeheaven współpracuje z Grey Group Poland, Citybell Consulting i Agencją Novum. Grey Group Poland odpowiada za strategię, kreację i realizację akcji ambientowych oraz obsługę marki w social media. Agencja PR Citybell Consulting odpowiada za PR kampanii i współpracę z partnerami. Natomiast Agencja Novum za produkcję materiałów POS.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Heinz Polska Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000