Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
Chef Mate
Grill Kamado
expondo
TECNOINOX
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Cukiernia M&K
Debic
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Hello Coffee
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Prezentujemy obiekty
2020 to był dobry rok w Fit Cake


Choć w najnowszej historii rok 2020 zapisze się jako pandemiczny, trudny i kryzysowy, to dla pierwszej polskiej niecukierni Fit Cake okazał się on pasmem biznesowych sukcesów. Franczyzowa sieć z Białegostoku zwiększyła swoje obroty o ponad 100 proc. Otworzyła też 12 nowych lokali.
 
- Przypuszczam, że tę dobrą passę możemy przypisać dwóm kwestiom: ogólnemu wzrostowi zainteresowania zdrową żywnością i nietypowemu formatowi naszych kawiarni. Od momentu powstania w równym stopniu stawaliśmy na sprzedaż na wynos jak na konsumpcję na sali, aranżację wnętrza itd. W tym trudnym roku przynosiło to nieoczekiwane i nadspodziewane efekty. Nasi franczyzobiorcy odnotowało około 7-10 procentowy wzrost obrotów w porównaniu z rokiem ubiegłym. Głównie dzięki delivery oraz aplikacji do zamówień online - mówi Rafał Kościuk, współwłaściciel Fit Cake.
 
 
Ciasto bez cukru leśny mech - Fit Cake

Twórcy sieci niecukierni i prekursorzy mody na fit słodkości w Polsce zauważyli nawet, że na rynku pojawiły się podróbki ich produktów.
- Zapewne wcześniej czy później przeobrażą się w biznesy bez historii serwujące desery na podstawie przepisów z Google - ostrzega Rafał Kościuk.
 
Świąteczne rekordy
 
Przez cały rok, mimo trwających kilka miesięcy lockdownów w Fit Cake panował ruch. Jak zwykle szczególnemu wzmożeniu uległ on w sezonie bożonarodzeniowym. Ale w tym roku padły rekordy. Sieć działających na terenie Polski Fit Cake’ów wydawał w świątecznym okresie ponad tysiąc ciast.
 
 
Hitem Świąt'2020 była keto-kutia w słoiczku

- Nie wliczam do tego ogromnych ilości batonów i deserów w słoiczkach (a wielkim powodzeniem cieszyła się np. keto-kutia) i innych naszych tegorocznych sprzedażowych hitów - w tym produktów dla cukrzyków, osób z alergiami i odchudzających się. Obserwujemy, że wielu ludzi w tym roku bardziej niż wcześniej zaczęło wiązać kwestie codziennego odżywiania ze stanem swojego zdrowia i odpornością. Na pewno w 2020 roku wybierali słodycze bardziej świadomie, wiedząc jak szkodliwy jest cukier w diecie - dodaje Ewelina Choińska, twórczyni fitcake’owych deserów i współwłaścicielka sieci.

Ciasto bez cukru Lion Czekoladowy - Fit Cake
 
Plan na 2021? Znowu wzrost o 100 proc. Fit Cake to wywodząca się z Białegostoku sieć niecukierni, która postawiła na zdrowe słodycze. Reklamuje się sloganem No sugar. No problem. Ich torty, lody i inne desery nie mają dodatku cukru. Tworzone są w oparciu o zbilansowane makroskładniki (tłuszcze, białka i węglowodany). Produkuje się je wyłącznie z naturalnych składników. Dla części społeczeństwa, zmagającej się z różnymi dolegliwościami, to jedyne dostępne łakocie. Dla innych to inwestycja we własne zdrowie i profilaktyka. Fakt, że amatorów deserów z Fit Cake nie brakuje. Do marki przyciągnęła ich na pewno także wprowadzona w pierwszej połowie roku aplikacja do zamówień online. Od maja do tej pory pobrało ją blisko 5 tys. klientów. Dlatego plany na przyszły rok sieć ma brawurowe.
 
 
- Znowu chcemy zwiększyć o 100 proc. liczbę naszych lokali i sensownie rozmieścić je na mapie Polski, tak by wszyscy potrzebujący mieli do nich łatwy dostęp. W sumie w styczniu przyszłego roku w naszym kraju działać będzie około 50 Fit Cake’ów - Rafał Kościuk krótko wykłada biznesowy plan niecukierni na bieżący rok.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe Smoker LabelFresh Cukiernia M&K Debic Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska Baziółka Gros Frogut Alumast HAGEA Kocham Wodę Metro-Catering-System Internorga
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000