Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
24.04.2024
środa
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Prezentujemy obiekty
Nowa sieć restauracji 7th Street w Polsce


Nowa sieć restauracji 7th Street, która specjalizuje się daniach kuchni amerykańskiej spożywanych na miejscu oraz przekąsek typu take away, zamierza działać na rynku polskim w systemie franczyznowym.
 
Obecnie w podwarszawskim Żyrardowie działa jeden lokal sieci, pod nazwą 7 Pokus. Jednak w przygotowaniu są jeszcze dwie kolejne restauracje (w województwie mazowieckim i dolnośląskim), które będą  działać bezpośrednio pod logo 7th Street.

Osoby zainteresowane współpracą na zasadzie faranczyzny muszą wiedzieć, że w przypadku sieci  7th Street lokale powinny mieć powierzchnię min. 60 m2., a ich wejście powinno być skierowane bezpośrednio na ulicę. Najlepszą lokalizacją dla restauracji będą centra miast, ulice handlowe, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych. Od franczyzobiorców nie wymaga się doświadczenia w gastronomii. Minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji to koszt około. 80 tysięcy złotych.

W ofercie restauracji 7th Street znajdują się: kubełki i zestawy z panierowanymi pikantnymi kawałkami kurczaka (skrzydełka, piersi, pałki kurczaka), frytki, opiekane ćwiartki ziemniaczków, 14 różnych rodzajów kanapek m.in. z kurczakiem, tortille, hamburgery, kebaby z kurczaka, sałaki, dania i zestawy obiadowe, zestawy dla dzieci oraz desery lodowe.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Heinz Polska Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000