Miłośnicy kawy sygnowanej zielonym logo, mogą się jej napić w Galerii Sukcesja, położonej przy al. Politechniki 5. Galeria Sukcesja to nowo otwarte centrum handlowe, z bogatą ofertą sklepów i usług oraz rozbudowaną strefą rozrywkowo-rekreacyjną.
Główne wartości marki Starbucks to pasja do kawy, indywidualne podejście do ludzi i niezwykły klimat naszych kawiarni, których wystrój często nawiązuje do charakteru otoczenia. Kawiarnia w Łodzi jest tego znakomitym przykładem. Cieszymy się, że możemy być blisko fanów naszej marki w Łodzi, którzy z wielkim entuzjazmem sekundowali nam w przygotowaniach do otwarcia kawiarni. W związku z tym, że kawiarnia znajduje się w bliskim sąsiedztwie akademików, chcemy być trzecim miejscem pomiędzy uczelnią, a domami studenckimi. Dlatego też mamy specjalne programy i oferty przeznaczone dla społeczności studenckiej – mówi Adam Mularuk, Prezydent Starbucks na Europę Środkową.
Od 1 października kawiarnia będzie czynna dłużej niż Galeria Sukcesja – od godziny 8:00 do 22:00. Dzięki temu klienci będą mogli napić się ulubionej kawy jeszcze przed otwarciem centrum handlowego, korzystając z bocznych drzwi ulokowanych od strony ulicy.
Starbucks w Łodzi przygotował też specjalną ofertę dla cyklistów z grupy Rowerowa Łódź. Dla wszystkich odwiedzających kawiarnię na dwóch kółkach już wkrótce zamontowane zostaną stojaki rowerowe.
Wystrój łódzkiego lokalu inspirowany jest przemysłową zabudową miasta. Mieści się na poziomie 0, przy wejściu głównym do galerii. Na powierzchni 170 m2 znajduje się ponad 100 miejsc siedzących. Z myślą o studentach z pobliskiej Politechniki, zainteresowanych naukowym spotkaniem w większym gronie, zapewniono szybkie łącze Wi–Fi oraz przygotowano stół konferencyjny, wyposażony w gniazdka elektryczne i komputerowe. Takie rozwiązanie sprawia, że kawiarnia świetnie sprawdzi się również jako miejsce spotkań biznesowych.
W ofercie kawiarni znajdują się napoje gorące i zimne, słodkie i słone przekąski oraz bogaty wybór kaw ziarnistych o różnych stopniach palenia, w specjalnie zaprojektowanych dla marki unikalnych opakowaniach. Kolekcjonerzy gadżetów nabyć mogą kultowe ceramiczne i podróżne kubki Starbucks, oraz zaparzacze do kawy.