Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
25.04.2024
czwartek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Prezentujemy obiekty
Radisson Blu i Just a Drop – razem na rzecz dostępu do wody


Radisson Blu rozpoczął współpracę z fundacją Just a Drop, międzynarodową organizacją dobroczynną działającą na rzecz dostępu do wody i inauguruje program Blu Planet dotyczący powtórnego wykorzystywania ręczników.

Radisson Blu, jedna z wiodących marek hotelowych na świecie, podpisała umowę partnerską z fundacją Just a Drop, międzynarodową organizacją dobroczynną działającą na rzecz dostępu do wody, dzięki której sieć hoteli rocznie zapewni 12 tysiącom dzieci dostęp do świeżej wody pitnej.

Partnerstwo inauguruje rozpoczęcie programu Radisson Blu pod nazwą Blu Planet, podczas którego goście hotelowi zostaną poproszeni o rozważenie ponownego wykorzystania ich ręczników w trakcie pobytu w zamian za darowiznę na rzecz Just a Drop. Radisson Blu szacuje, że około trzy miliony ręczników w hotelach sieci w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce w ciągu roku zostanie wykorzystanych ponownie.

Hotele codziennie zużywają ogromne ilości wody, dlatego bardzo ważne jest osiągnięcie równowagi pomiędzy komfortem gości a prowadzeniem odpowiedzialnego biznesu. W Radisson Blu od wielu lat inwestujemy w ograniczenie zużycia wody. Pomiędzy 2007 a 2012 rokiem poziom wody zużytej w sieci naszych hoteli zredukowaliśmy o 27% i mamy zamiar zmniejszyć je o kolejne 5% do końca tego roku. – powiedziała Inge Huijbrechts, Wiceprezes ds. Odpowiedzialnego Biznesu. Współpraca z Just a Drop i nasz program ponownego wykorzystywania ręczników są wyrazem prawdziwego zaangażowania Radisson Blu w tę sprawę. – dodała.

Nie możemy doczekać się współpracy z Radisson Blu i bardzo cieszy nas, że mamy szansę odegrać tak ważną rolę w programie Blu Planet. Co 20 sekund z powodu braku wody umiera dziecko, a ta współpraca pomoże zapewnić tysiącom dzieci na świecie dostęp do czystej wody pitnej. Serdecznie dziękujemy wszystkim z Radisson Blu za podjęcie tej inicjatywy. – powiedziała Fiona Jeffery, założycielka i Prezes Just a Drop.

Rozpoczynając współpracę z fundacją Just a Drop i inicjując program Blu Planet, Radisson Blu przeprowadził ankietę wśród swoich gości, pytając o ich podejście do oszczędzenia wody zarówno w swoich domach, jak i w hotelach, które odwiedzają. Zapytani o to, jak często wymieniają ręczniki w domu, większość gości (45%) odpowiedziała, że robi to co tydzień, tylko 6% respondentów codziennie. Przełożyło się to na odpowiedzi na pytanie, przez ile dni mogliby używać tych samych ręczników w hotelu – 24% byłoby skłonnych używać ręczników przez 3 dni, a kolejne 24% pytanych gości przez 4 dni z rzędu. Tylko 6% respondentów odpowiedziało, że oczekują codziennej wymiany ręczników.

Stosunek do ponownego wykorzystania ręczników ma również odzwierciedlenie w podejściu do kolejnego wykorzystania pościeli – 34% zapytanych gości odpowiedziało, że chętnie używaliby ich do 4 dni. Goście są dobrze poinformowani o poziomie zużycia wody w hotelach, 68% potwierdza, że zdają sobie sprawę, że koszt wody wiąże się z posiłkami, napojami i obsługą hotelową, dlatego zgadzają się na korzystanie z prysznica zamiast wanny (60%), rozważne wybieranie pozycji z menu (29%) i są przygotowani na rezygnację z serwisu sprzątającego do 3 dni (18%).

Nasze badanie daje wiele do myślenia i pokazuje, jak dużą wiedzę o konieczności oszczędzania wody ma opinia publiczna. Dlatego jesteśmy przekonani, że nasi goście z entuzjazmem odbiorą program ponownego wykorzystania ręczników i okaże się on sukcesem – kontynuuowała Huijbrechts.

Podczas trzech dni, począwszy od Dnia Ziemi 22 kwietnia, hotele Radisson Blu w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, zaprosiły gości, aby przemaszerowali 10 metrów niosąc plastikowe kanistry z wodą. Akcja ilustrowała codzienny trud, jaki ponoszą miliony ludzi na całym globie, aby zdobyć wodę zdatną do picia. Goście przemaszerowali w sumie 131 kilometrów, dostarczając czystą wodę 1310 dzieciom dzięki współpracy z fundacją Just a Drop.

Ponadto Fundacja Rodziny Carlson przeznaczyła 5 tysięcy dolarów, dostarczając czystą wodę dodatkowym 312 dzieciom.

Marsze dla Wody były niezwykle popularne zarówno wśród gości, jak i hotelowej obsługi. Była to zabawna, angażująca i mająca charakter edukacyjny akcja, której celem było zwiększenie świadomości na temat oszczędzania wody – podsumowuje Huijbrechts.

Marsze dla Wody odbyły się w następujących hotelach:
  • Radisson Blu Belorusskaya Hotel, Moskwa
  • Radisson Blu Hotel, Amsterdam
  • Radisson Blu Hotel, London Stansted Airport
  • Radisson Blu Waterfront Hotel, Sztokholm
  • Radisson Blu Scandinavia Hotel, Kopenhaga
  • Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
  • Radisson Blu Hotel, Dubaj Deira Creek
  • Radisson Blu Hotel, Frankfurt
  • Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istambuł
  • Radisson Blu Hotel Waterfront, Kapsztad
  • Radisson Blu Elizabete Hotel, Ryga
  • Radisson Blu Hotel, Kijów
  • Radisson Blu, Pekin
  • Radisson Blu, Mediolan
  • Carlson Rezidor EMEA Head Offices, Bruksela.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robot - Coupe Rational Robvita LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Heinz Polska Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000