Na początku maja właściciele sieci restauracji Meat & Fi zakończyli proces rebrandingu jednego z dwóch tych lokali w Poznaniu. Podążając za aktualnymi trendami slow food zdecydowali się na odświeżenie ich wnętrz. Obecnie będą one w jasnej tonacji z licznymi akcentami kojarzącymi się z naturą takimi jak drewniane elementy wykończenia oraz nieco zieleni w lokalu.
Odświeżeniu ulega także menu lokali. Aktualnie poza burgerami z wołowiny serwowane będą także lekkie burgery z piersi kurczaka, sandwiche na zimno lub na ciepło, nowe sałatki, owocowe smoothies oraz shakei. Meat & Fit działa w formule otwartej kuchni, więc wszystkie dania są przygotowywane na oczach klienta.
Jeszcze w tym półroczu planowane jest uruchomienie dwóch stacjonarnych punktów już w nowej formule i z nowym wystrojem.
Właściciele Meat & Fit poszukują partnerów do współpracy w średnich i dużych miastach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego Meat & Fit muszą liczyć się z inwestycją od 30 - 60 tysięcy zł netto.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.