Na początku lipca sieć kawiarni SO! COFFEE zdecydowała się zrealizować orzeźwiającą akcję ambientową. Akcja Wyłów mnie... ma na celu zaangażowanie przechodniów w przestrzeni miejskiej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych.
Podczas akcji Wyłów mnie…, realizowanej w pierwszych tygodniach lipca na plaży przy moście Poniatowskiego w Warszawie stanęły pojemniki wypełnione wodą przypominające kubki kawy. Pierwsza odsłona akcji miała miejsce 11 lipca, kolejna 17-go. Na dnie kubka znajdowały się vouchery o wartości 50, 30 i 20 zł, które uprawniają do zakupu kawy, sorbetów, soków i innych smakołyków w kawiarniach SO! COFFEE. Zadaniem uczestników zabawy było wyłowienie kuponów w dowolnie wybrany sposób.
Jako miejsce akcji wybrano Plażową przy moście Poniatowskiego – miejsce szczególnie popularne wśród warszawiaków i turystów w okresie letnim. Nad uzupełnianiem kubka wodą oraz dokładaniem voucherów czuwała obsługa techniczna. Całość akcji zostanie podsumowana filmem video.
Ambient realizowany jest w ramach kampanii SO! COFFEE – So! Fresh, podczas której sieć promuje swoje letnie menu. Znajdują się w nim m.in. desery lodowe i orzeźwiające lemoniady w kilku smakach.
SO! COFFEE to ogólnopolska sieć kawiarni, obecna w 23 miastach Polski. Misją SO! COFFEE jest dostarczanie autentycznych i niezapomnianych doświadczeń. Świeżość i najwyższa jakość ziaren kawy parzonej w SO! COFFEE jest wyczuwalna w każdym jej łyku. SO! COFFEE oferuje również szeroki wybór świeżo wyciskanych soków, doskonałe ciasta, przygotowywane na miejscu gofry, a także lody Furore! W wybranych kawiarniach znaleźć można kanapki i tarty.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.